راهنما کاربری

بسمه تعالی

 

 

  1. مقدمه

در راستای نیاز جامعه و رعایت اصول بهداشتی و صرفه جویی وقت ، ارائه خدمات مشاوره برخط (آنلاین) کلینیک کسب و کار راه اندازی شده است ، تحولی که باعث شده فعالان اقتصادی از فرصت ها و خدمات علمی و مشاوره ای با کیفیت و دسترس برخوردار شوند .

  1. تعاریف :

تعریف مشاوره تلفنی و برخط (آنلاین)

مشاوره تلفنی و برخط ( آنلاین) یک “ارتباط بافاصله” است. درمشاوره تلفنی و برخط متقاضی و مشاور بر پایه یک قرار قبلی و برپایه قوانین و توافقات با کلینیک کسب و کار و با رعایت اصول مشاوره ای با یکدیگر گفت و گو می کنند.

مشتری : به کلیه علاقمندان و کاربران که از خدمات کلینیک کسب و کار مطلع شده و با مجموعه یا سایت کلینیک کسب و کار www.kasbokarclinic.ir تماس حاصل می نمایند سفارش خریدخدمات مشاوره ای دارند.

مشاور : به  متخصصین و کارشناسان تایید شده و طرف همکاری با سایت کلینیک کسب و کار اطلاق میشود که خود را به رعایت اصول توافق شده با مجموعه کلینیک کسب و کار پایبند می دانند .

کلینیک کسب و کار : مجموعه مالک فرآیند وکلیه حقوق سایت www.kasbokarclinic.ir  و فرآیندهای آن  اعم از مشاوره و آموزش و پروژه و سایر خدمات جانبی آنست و تنظیم کننده ارتباطات مشاوران و مشتریان است .

قوانین : جلسات مشاوره، ضوابط تشکیل جلسات، تعهدات طرفین توسط کلینیک کسب و کار برنامه ریزی و تعیین شده است و در موارد ابهام و سوال با پشتیبان سایت کلینیک کسب و کار تماس حاصل میشود .

 

  1. فرآیند اجرایی :

 

  1. ارتباط اولیه مخاطبان :

1/1 آگاهی مشتری و تماس اولیه از طریق  ( معرفی ، سایت ، اپ ، تلفنی ، تبلیغات .. )

2/1 ارجاع همه تماس اولیه به سایت کلینیک کسب و کار www. kasbokarclinic.ir

3/1 مطالعه بخش های سایت توسط کابران با تاکید بر راهنمای سایت و قوانین

4/1 چنانچه سئوال داشتید با کامنت تماس با ما یا تماس پشتیبان مطرح فرمایید.

 

  1. انتخاب نوع خدمات درخواستی : آموزش ، مشاوره ، پروژه

 

  1. سفارش مشاوره سایت برخط آنلاین

1/3 انتخاب مشاور : جستجو مشاور با نام ، رشته تخصصی و صنعت دارای تجربه و یا مطالعه رزومه از صفحه مشاوران

2/3 ثبت رزرو مشاور آنلاین یا تلفنی از سایت : مطالعه وقت ممکن مشاور انتخاب شده و رزرو اولیه

3/3 پرداخت مبلغ حق مشاوره انتخاب شده

4/3 ارسال تاییده ثبت سفارش و ادرس لینک ارتباط با مشاور و راهنما و قوانین به صفحه خانه(هوم) پیام رسان کسبینو مشتری

5/3 یادآوری وقت مشاوره جهت اماده سازی خود و سیستم ارتباطی بیست دقیقه قبل از مشاوره

 

  1. انجام مشاوره

1/4 بیست دقیقه قبل از مشاوره طرفین مشاوره خود را آماده نموده و از امکان ارتباط و کاربرد صحیح وسائل ارتباطی خود مطمئن شوید .

2/4 پیشنهاد میشود مشتری از قبل موضوع مشاوره و سئوال های خود را یادداشت نماید و هنگام گفتگو قلم و کاغذ همراه داشته باشد .

3/4 ویدئو آموزشی کاربرد نرم افزار های ارتباطات را از قبل ببینید و یاد بگیرید .

4/4 بموقع ارتباط با ادرس ارسال شده برقرار و گفتگو برقرار میشود .

5/4 هرگونه ایراد ارتباط با مشاور به اطلاع پشتیبان کلینیک کسب و کار مطرح شود .

6/4 هنگام  مشاوره رعایت مدیریت وقت و اولویت بندی سئوال ها و نیازها و دوری از حاشیه و سئوال های نابجا یا پاسخ های طولانی را رعایت نمایید.

7/4 پایان وقت مشاوره نظرسنجی کیفیت مشاوره و ارتباطات برای شما ارسال میشود خواهشمندیم با رعایت دقیق و منصفانه برای بهبود کیفیت پاسخ بدهید.

 

 

  1. پایان مشاور و ارسال نظر سنجی

1/5 چنانچه رضایت دارد ارسال ویدئو یا صوت مشاوره به صفحه کاربری مشتری

2/5 چنانچه رضایت ندارد تا سه روز می تواند اعتراض نماید

 

  1. پشتیبان علت را بررسی می نماید؟

1/6 چنانچه ایراد در برقراری ارتباط یا موارد ناخواسته از طرف مشاور یا سایت است و مشتری تمایل به مشاوره دوباره با همین مشاور را  دارد و وقت مشاوره بدون هزینه تمدید می شود

2/6 چنانچه نارضایتی از کیفیت علمی مشاور است با مشاور و مدیر کلینیک صحبت و یا وقت تمدید و یا مشاور معرفی میشود

3/6 چنانچه نارضایتی از کیفیت و توانایی مشاور دارد ، پشتیبان موارد بررسی و چنانچه شکایت را صحیح تشخیص داد با تایید مدیر کلینیک مشاور جایگزین میشود یا مبلغ عودت میشود.

4/6 مشاور حضوری

1/4/6 برای ثبت درخواست مشاوره حضوری با مشاوران کلینیک کسب و کار با پشتیبان تماس بگیرید .

2/4/6 انتخاب مشاوره صلواتی با شرایط خاص  : مطالعه راهنما و قوانین ثبت رزرو مشاور خیریه ای و صلواتی در سایت یا تماس پشتیبان

 

 

  1. سفارش پروژه

1/4 مطالعه سایت و انتخاب پروژه پیش فرض یا سفارشی

2/4 ثبت درخواست سفارش

3/4 پشتیبان مذاکره با مشتری و ارجاع سفارش به مدیر پروژه برای تهیه پروپزال

4/4 تماس مدیر پروژه برای مشتری و ارسال پروپژال و تایید ، قرارداد و تسویه

 

  1. سایر خدمات سایت : سفارش آموزش :

1/5 سفارش بسته آموزشی

2/5 درخواست آموزش برخط

3/5 درخواست آموزش حضوری

 

  1. قوانین و مقررات :

 

1/6 رعایت فرآیند عام مشاوره توسط طرفین : معارفه کوتاه ، مساله یابی ، دقیق سازی و توسعه فکری راه حل های ممکن ، پیشنهاد بهترین راه حل ، اتمام مشاوره ، چنانچه طرفین تمایل داشتند ، تمدید مشاوره یا ارجاع به تعریف پروژه توسط کلینیک کسب و کار با همراهی مشاور در صورت درخواست و توافق .

 

2/6 رعایت منشور اخلاقی مشاوران خدمات مشاوره تلفنی و برخط(آنلاین):

مشاوران متعهد هستند مدیریت گفتگوی مشاوره را با رعایت اخلاق حرفه ای بنمایند و با سئوال ها و تکنیک های صحیح مشاوره در مدت مشخص شده بتوانند راهکار یا مشاوره درخواست شده را به بهترین شکل ممکن در وقت مشاوره ارائه نمایند و یا با توافق به تمدید وقت مشاوره از طریق سایت کلینیک کسب و کار مبادرت نمایند

1/2/6  احترام به حریم خصوصی مشتری و حفظ اصل راز داری.

2/2/6 حفظ محرمانه بودن فرآیند مشاوره و داده ها و اطلاعات مشتری

3/2/6 کسب اطّلاعات از مراجع فقط در جهت اهداف مشاوره

4/2/6  عدم وارد شدن در روابط بیرون از کلینیک کسب و کار با مشتری.

5/2/6 احترام به شخصیت ، تنوع فرهنگی، قومیتی و زبانی مشتری.

6/2/6 فرآیند مشاوره در جهت حفظ استقلال مراجع بوده و از ایجاد وابستگی مراجع به مشاور خود داری شود.

7/2/6 اگرمشاور در ارزیابی اولیه از مشکل مراجع به این تشخیص رسید که توانایی حرفه ای لازم را برای کمک به مراجع ندارد می بایست مشتری را به کلینیک کسب وکار ارجاع دهد.

 

3/6 حقوق مشتری  :

1/3/6 اطلاع رسانی صحیح و دقیق از رزومه و توانایی مطرح شده مشاوران در سایت کلینیک کسب و کار

2/3/6 حفظ حقوق و احترام و شخصیت و اطلاعات شخصی  مشتری توسط  مشاور و کلینیک کسب و کار

3/3/6 ارائه خدمات مشاوره متعهدانه و کارشناسانه متناسب نیازهای واقعی و مساله های مطرح شده مشتری

4/3/6 امکان ارائه نظرمیزان رضایت از کیفیت فرآیند و مشاوره با قابلیت پیگیری و نظارت تا 3 روز بعد از مشاوره کلینیک کسب و کار

5/3/6 چنانچه یک هفته بعد از اعلام اعتراض ، رسیدگی از طرف پشتیبان سایت کلینیک کسب و کار صورت نگرفت حق تماس و پیگیری از مدیریت کلینیک کسب و کار محفوظ است .

6/3/6 امکان دسترسی به ویدئو و فایل های مشاوره های انجام شده خود

 

 

4/6 تعهدات مشتری :

1/4/6 کاربری صحیح و درخواست های قانونی و اخلاقی از مشاور و کلینیک کسب و کار

2/4/6 پرداخت وجوه مشاوره متناسب انتخاب خود

3/4/6 مدیریت وقت جلسه و مطرح نمودن موضوع و مساله متناسب وقت مشاوره

4/4/6 عدم درخواست ارتباط شخصی مستقیم با مشاور ، تماس بعدی و پروژه های همکاری بیشتر با مشاوران به کلینیک کسب و کار مطرح شود.

5/4/6 رعایت اصل وجدان و اخلاق در ارائه نظرسنجی و ارزیابی مشاوران و خدمات کلینیک کسب و کار