معرفی خدمات پروژه ای

  • خانه
  • معرفی خدمات پروژه ای
تدوین برنامه بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی

یک طرح بازاریابی خوب باید شامل ناصر زیر باشد

خلاصه مدیریتی (Executive Summary)
معمولا این بخش از گزارش آخرین قسمتی است که نوشته می ­شود و شامل خلاصه ­ای از سایر بخش های طرح بازاریابی است. از آنجایی که این قسمت اولین چیزی است که توسط مدیر ارشد یا سرمایه ­گذاران خوانده می ­شود، بسیار بخش با اهمیتی است. اگر این بخش نتواند به درستی پتانسیل واقعی را بیان کند یا تنها مساله ­ای را به شکل اتفاقی مطرح کند، موجب می­ شود خواننده دیگر رغبتی به خواندن ادامه ی طرح بازاریابی، نداشته باشد.

پیشینه و اطلاعات شرکت (Company Information And Background)
این قسمت به کارآفرین یا مدیر این فرصت را می­ دهد که موضوع مورد نظر خود را بیشتر بسط دهند. در این بخش شما باید درباره شرکت خود و هرگونه تجربه مرتبطی توضیح دهید و همچنین هر گونه منبع یا نمونه اولیه قابل استفاده را نام ببرید. این امر به توانمندی هر چه بیشتر طرح شما کمک می ­کند.

تدوین طرح توجیهی(امکان سنجی)

طرح توجیهی یا طرح امکان سنجی معادل انگلیسی واژه Feasibility Study می‌باشد و عبارت از گزارشی است که در آن ابعاد مختلف یک طرح (تولیدی، خدماتی، سرمایه‌گذاری، زیرساختی یا …) مورد بررسی قرار می‌گیرند.در این فرآیند جنبه‌های مختلفی مانند مطالعه بازار، توجیه پذیری فنی و تجزیه تحلیل مالی طرح، مورد ارزیابی قرار میگیرد.

۱- تجزیه و تحلیل مالی یا Financial Analysis: به منظور بررسی و آنالیز ابعاد مختلف مالی و سودآوری طرح توجیهی صورت می‌گیرد.

۲- مطالعه بازار یا Market Study: که در آن ابعاد مختلف بازار محصولِ طرح توجیهی بررسی می‌شود. این ابعاد عبارتند از کمبود، بازار هدف، عرضه، تقاضا و …

۳- توجیه‌پذیری فنی یا Technical Feasibility: به منظور بررسی ابعاد فنی طرح توجیهی همچون فناوری، ظرفیت، محل اجرا، ماشین آلات و تجهیزاتِ تولید و ساختار اجرائی طرح انجام می‌شود.

تدوین طرح توجیهی(امکان سنجی)
خدمات مطالعات بازار

خدمات مطالعات بازار

جنبه های مختلف بازار محصولات و یا خدمات پیش بینی شده برای طرح از جمله:

نحوه عرضه- تقاضا

مصرف

بازار هدف

و سایر موارد را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد.

تدوین طرح کسب وکار

ما در BPنویس ابزاری را آماده کرده ایم تا به شما کمک کنیم در یک قالب استاندارد طرح کسب و کار خود را ارائه نمایید.BPنویس در ایجاد طرح اولیه و همچنین در تکمیل طرح به شما کمک میکند. مثال های مختلفی در بخش های مختلف برای راهنمایی شما قرار گرفته است. پشتیبانی آنلاین ما همواره در دسترس است. سوالتان را از ما بپرسید.همه افراد تیم شما یا سرمایه گذاران و شتاب دهنده ها میتوانند با مراجعه به حسابتان طرح کسب و کار شما را مشاهده کنندیکی از مهمترین بخش های طرح کسب و کار، بخش برآوردهای مالی می باشد. در BPنویس کافیست اعداد و ارقام را وارد کنید تا پیش بینی درآمد، پیش بینی هزینه های مستقیم و غیر مستقیم، دستمزد، دارایی ها، مالیات، محاسبه سود و زیان و … را در اختیار شما قرار دهد

تدوین طرح کسب وکار
عارضه یابی سازمانی

عارضه یابی سازمانی

عارضه یابی بعنوان یکی از ابزارهای اولیه و مفید برای سازمان هایی است که در اندیشه تعالی بوده و سعی دارند در این راه قدم بگذارند.در فضای کسب و کار رقابتی امروز که سازمان ها برای بقا نیاز به بهبود و تعالی دارند، تا با چابکی بتوانند خود را با تغییرات محیط وفق داده، تهدیدات را پشت سر گذاشته یا حتی تبدیل به فرصت کنند، سازمانی موفق است که  از سلامت کامل برخوردار بوده و بند های کفش خود را محکم بسته باشد و پس از آن در جاده ی درست گام برداریم. اگر وارد راه پر پیچ و خم رقابت شویم و ذهن و جسمی بیمار داشته باشیم قدم هایمان ما را به ورطه نابودی خواهند کشاند.اصولاً سازمانی متعالی است که کیفیت خروجی های آن مورد رضایت مشتریان ، مصرف کنندگان ، کارکنان ، سهامداران ، تأمین کنندگان کالا و خدمات و جامعه قرار گیرد. قدم اول در این راه چیست؟ ما با انجام فرآیند عارضه یابی سازمانی به مشکلات و امراض سازمان پی برده و سپس با تعریف پروژه های بهبود، قدم اول را برای آماده سازی خود در مسیر رشد و تعالی بر میداریم.

برنامه ریزی استراتژیک

اهداف پروژه برنامه ریزی استراتژیک در کلینیک کسب و کار

ترجمه وضعیت فعلی بنگاه بر اساس چهارچوب های توافق شده
تحلیل وضعیت صنعت و استخراج انتخاب ها
طراحی برنامه استراتژیک برای رسیدن از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب انتخاب شده

برنامه ریزی استراتژیک
مشاوره و پیاده سازی استاندارد های کیفیت(ISO)

مشاوره و پیاده سازی استاندارد های کیفیت(ISO)

مراحل انجام کار:

۱٫ انتخاب مشاور:

برای اجرا و پیاده سازی استانداردهای ایزو بهتر است با مشاورین ایزو قراردادی نوشته شود. چرا که مشاورین ایزو می توانند با سرعت بیشتری این استانداردها را در سازمان اجرا کنند.
(گروه مشاورین ایران آکادمی می تواند در اجرای پروژه های پیاده سازی ایزو همراه شما باشد.)

۲٫ شناخت سازمان و عارضه یابی:

در این مرحله مشاور با سازمان آشنا می شود، بازدیدی از کل سازمان خواهد داشت، با مسئولین واحدها صحبت می کند و آشنا می شود و در این مسیر عارضه یابی سازمان براساس استاندارد ایزو مربوطه را انجام می دهد و آنالیز و برآوردی از فاصله سازمان تا استاندارد را در این مرحله بدست می آورد.