عنوان:

بازار یابی و فروش، بازار یابی بین الملل، منابع انسانی, مطالعات بازار

سوابق علمی:

دکتری مدیریت بازاریابی بین‌الملل از دانشگاه تربیت ‌مدرس
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین‌الملل) از دانشگاه تربیت ‌مدرس
کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه مازندران

 

سوابق اجرایی و عملیانی:

  •  معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران (از ۱۳۹۳).
  • دانشیار و عضو هیات علمی گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران (از ۱۳۸۹).
  • مدیر گروه و کمیته تحصیلات تکمیلی مدیریت بازرگانی (از ۱۳۹۲-۱۳۹۳)، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران.
  •  عضو کمیته تحصیلات تکمیلی گروه مدیریت اجرایی، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران، از ۱۳۹۰٫
  •  مشاور بازاریابی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال (از ۱۳۹۱).
  •  مشاور تحقیقات بازار شرکت سرمایه¬گذاری مسکن (پارس مسکن سامان) در حوزه تحقیقات بازار (از ۱۳۹۰).
  •  مشاور مرکز پژوهش و توسعه بانک مسکن (از ۱۳۸۸-۱۳۹۰).
  •  مشاور شرکت پارس مسکن سامان (۱۳۸۸-۱۳۸۹).
  •  مسئول گروه تخصصی بازاریابی و فروش مرکز تحقیقات تعالی گروه صنعتی ایران خودرو (۱۳۸۴-۱۳۸۵).
  •  کارشناس معاونت استراتژی و برنامه¬ریزی گروه صنعتی ایران خودرو استراتژی گروه)از سال ۱۳۸۶ الی ۱۳۹۰٫
  •  پژوهشگر ارشد مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران (وابسته به دانشگاه تربیت مدرس) طی سال¬های ۱۳۸۲- ۱۳۸۴٫
  • نماینده تخصصی ستاد بازاریابی بانک تجارت(۱۳۸۶-۱۳۸۷).
  •  نماینده تخصصی ستاد بازاریابی بانک تجارت(۱۳۸۶-۱۳۸۷).
  • مدرس درس مبانی فلسفی مدیریت در اسلام در دوره دکتری مدیریت، در دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه مازندران، از مهرماه ۹۲٫
  • مدرس درس روش تحقیق و نظریه¬های سیستمی در سیاست¬گذاری علم و فناوری در دوره دکتری سیاست-گذاری علم و فناوری در دانشکده علوم اقتصادی و اداری از بهمن ماه ۹۲٫
  • مدرس دروس کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه مازندران (دروس مدیریت بازاریابی پیشرفته، مدیریت صادرات و واردات، سمینار در مسائل بازرگانی بین¬الملل و روش تحقیق پیشرفته) از مهرماه ۸۹٫
  • مدرس دروس کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی در دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه مازندران (دروس بازرگانی بین¬الملل، بازارریابی و روش تحقیق پیشرفته) از مهرماه ۹۰٫
  • مدرس درس مدیریت بازاریابی بین الملل، کارشناسی ارشد اقتصاد انرژی، در دانشکده علوم اقتصادی اداری دانشگاه مازندران از بهمن ماه ۹۲٫
  • مدرس دروس کارشناسی مدیریت بازرگانی در دانشکده امور اداری و اقتصادی، دانشگاه مازندران (دروس مدیریت بازاریابی، مدیریت بازاریابی بین¬الملل، بازرگانی بین الملل) از مهرماه ۸۵٫

تالیفات کتاب:

  • تعالی بازاریابی (مفهوم پردازی، الگو سازی، معیار ها و روش ارزیابی)، مولف مشترک، دکتر سید حمید خداداد حسینی، دانشیار دانشگاه تربیت مدرس، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، ۱۳۹۲٫
  • مدیریت صادرات و واردات، مولف مشترک: دکتر شهاب الدین شمس، انتشارات ترمه، ۱۳۹۳٫
  • مغز خریدار: اسراری برای فروش به ضمیر ناخودآگاه،‌ مولف مشترک: هادی سجادی،‌انتشارات اتکا، ۱۳۹۴٫
  • کاربرد رنگ­ها در محصولات ورزشی، مولفین مشترک: سید رسول مرتضوی فر و دکتر فرزام فرزان، آمل: نشر شمال پایدار، ۱۳۹۷، چاپ نخست.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دکتر میثم شیرخدایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *