دکتر هاشم آقازاده

متخصص کسب و کار و کارآفرینی


درباره استاد:

دکتر هاشم آقازاده تحصیلات کارشناسی خویش را در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه علامه طباطبايي و کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت بازرگانی-بازاریابی بین المللی در دانشگاه تهران و دکترای خود را در رشته مدیریت بازرگانی دردانشگاه علامه طباطبایی گذرانده است.در سال 1386به عنوان مشاور مدير عامل بانک تجارت ايران در امور بازاريابي مشغول به کار شد که در حال حاضر هم ادامه دارد.بخاطر ايده ها و عملکرد شايسته خود به عنوان دبير ستاد بازاريابي بانک تجارت ايران عهده دار مسئوليت شد و همزمان در سال 1387 مسئوليت مديريت فروش شرکت سايپا ديزل را عهده دار شد. از جمله مسئوليت ها و فعالیت های اجرایی ميتوان به موارد زير اشاره نمود: عضو شوراي عالي فرهنگ بيمه در بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران مشاور امور بازاريابي معاونت صنايع کوچک سازمان صنايع کوچک و شهرکهاي صنعتي عضو جلسات انديشمندان اقتصادي و هم انديشي کارآفرينان اقتصادي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران مدير کميته آموزش مديران ارشد مرکز آموزش سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران رئيس کميته تخصصي بازرگاني، مالي و اقتصادي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران دستيار سردبير مجله دانش مديريت بازرگاني دانشکده مديريت دانشگاه تهران رئيس مرکز توسعه کسب و کار صنعت بيمه کشور زير نظر دانشکده کارآفريني دانشگاه تهران مشاور مرکز توسعه کسب و کار صنعت بانکداري کشور زير نظر دانشکده کارآفريني دانشگاه تهران مشاور اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران مشاور مرکز تحقيقات و برنامه ريزي بانک ملت مشاور شرکت داروسازي ابوريحان مشاور مرکز ملي فرش ايران مشاور شركت نوسازي صنايع ايران مشاور سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور مشاور اداره کل بازاريابي و بهره وري وزارت تعاون مشاور جهاد دانشگاهي دانشکده مديريت دانشگاه تهران عضويت در کميته علمي کنفرانسهاي فضاي کسب و کار صنعت بيمه؛ مديريت فروش؛ بررسي اثرات ورود بانکهاي خارجي؛ خلاقيت، نوآوري و کارآفريني در مدارس

تحصیلات:

دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران


کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و بازاریابی بین المللی, دانشگاه تهران


کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی


خلاصه سابقه فعالیت:

عضو کمیته مدیریت بازرگانی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی-(از 1396)


دبیر علمی رویداد روز فناوری-(1396-1396)


قائم مقام مدیر در پروژه “چگونگی ایفای نقش موثر چرخه علم و فناوری در اقتصاد دانش بنیان”-(از 1395)


حوزه های مشاوره:

توسعه و راه اندازی کسب و کار

 

مدیریت بازاریابی کسب و کار

 

سرمایه گذاری و تامین مالی

 

برای رزرو مشاوره :

توضیحات بیشتر

نماینده پژوهشی گروه مدیریت بازرگانی در شورای پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

استاد راهنمای دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

عضویت کارگروه روابط بین الملل دانشکده

عضو شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

عضو شورای معاونین اداری و مالی دانشگاه تهران

عضو کارگروه ارزیابی و پذیرش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

سرپرست معاونت اجرایی و پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

عضو دائم کمیته راهبردی آموزش دانشکده مدیریت

مسئول طراحی خدمات پشتیبانی پارک علم و فناوری تجاری ICT و نظام مناسب اجرایی آن

قائم مقام مدیر در پروژه “چگونگی ایفای نقش موثر چرخه علم و فناوری در اقتصاد دانش بنیان”

نشست یک روزه تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه

دبیر علمی فستیوال تجاری سازی و سرمایه گذاری در سال 1396

عضو کمیته مدیریت بازرگانی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی

تدوین و بازنگری برنامه های درسی دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی

تحصیلات

دکتری,1387,مدیریت بازاریابی,دانشگاه تهران

کارشناسی ارشد,1381,مدیریت بازرگانی-بازاریابی بین المللی,دانشگاه تهران

کارشناسی,1379,مدیریت بازرگانی,دانشگاه علامه طباطبایی

سوابق کاری و فعالیت های اجرایی تدوین و بازنگری برنامه های درسی دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی-(از 1396)

عضو کمیته مدیریت بازرگانی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی-(از 1396)

دبیر علمی رویداد روز فناوری-(1396-1396)

قائم مقام مدیر در پروژه “چگونگی ایفای نقش موثر چرخه علم و فناوری در اقتصاد دانش بنیان”-(از 1395)

مسئول طراحی خدمات پشتیبانی پارک علم و فناوری تجاری ICT و نظام مناسب اجرایی آن-(از 1395)

عضو کارگروه ارزیابی و پذیرش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران-(1395-1397)

مشاور و سرپرست امور اجرایی و پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران-(1395-1398)

مدیر گروه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران-(1395-1396)

مدیر گروه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران-(1392-1394)

استاد راهنمای دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران-(از 1389)

نماینده پژوهشی گروه مدیریت بازرگانی در شورای پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران-(از 1388)

 

دوره های ارائه شده توسط این مدرس