دکتر هاشم آقازاده

متخصص کسب و کار و کارآفرینی


درباره استاد:

دکتر هاشم آقازاده، رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران را می توان از اساتید به نام در حوزه کسب و کار دانست. ایشان مؤلف کتاب های متعددی در زمینه کسب و کار، بازاریابی، مدیریت استراتژیک و … هستند که مرجع اصلی رشته های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. ایشان جزو معدود اساتید ایرانی هستند که با انتشارات آلمانی اسپرینگر همکاری کرده اند و به چاپ کتاب در حوزه بازارشناسی به زبان انگلیسی پرداخته اند.

از جمله فعالیت‌های اجرایی دکتر هاشم آقازاده می‌توان به معاون اجرائی و پشتیبانی و عضو هیات رئیسه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، مشاور عارضه یابی و تدوین برنامه راهبردی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، مجری طرح تدوین برنامه راهبردی عاملیت بانک سپه، مدیر ستاد بازاریابی و مشاور مدیر عامل بانک تجارت، مشاور رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، مجری طرح جامع تحول و مشاور بازاریابی استراتژیک بانک قوامین، مجری طرح و مشاور مرکز تحقیقات و برنامه ریزی بانک ملت، و … اشاره کرد.

تحصیلات:

دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران


کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و بازاریابی بین المللی, دانشگاه تهران


کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی


خلاصه سابقه فعالیت:

عضو کمیته مدیریت بازرگانی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی-(از 1396)


دبیر علمی رویداد روز فناوری-(1396-1396)


قائم مقام مدیر در پروژه “چگونگی ایفای نقش موثر چرخه علم و فناوری در اقتصاد دانش بنیان”-(از 1395)


حوزه های مشاوره:

توسعه و راه اندازی کسب و کار

 

مدیریت بازاریابی کسب و کار

 

سرمایه گذاری و تامین مالی

 

برای رزرو مشاوره :

توضیحات بیشتر

نماینده پژوهشی گروه مدیریت بازرگانی در شورای پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

استاد راهنمای دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

عضویت کارگروه روابط بین الملل دانشکده

عضو شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

عضو شورای معاونین اداری و مالی دانشگاه تهران

عضو کارگروه ارزیابی و پذیرش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

سرپرست معاونت اجرایی و پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

عضو دائم کمیته راهبردی آموزش دانشکده مدیریت

مسئول طراحی خدمات پشتیبانی پارک علم و فناوری تجاری ICT و نظام مناسب اجرایی آن

قائم مقام مدیر در پروژه “چگونگی ایفای نقش موثر چرخه علم و فناوری در اقتصاد دانش بنیان”

نشست یک روزه تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه

دبیر علمی فستیوال تجاری سازی و سرمایه گذاری در سال 1396

عضو کمیته مدیریت بازرگانی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی

تدوین و بازنگری برنامه های درسی دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی

تحصیلات

دکتری,1387,مدیریت بازاریابی,دانشگاه تهران

کارشناسی ارشد,1381,مدیریت بازرگانی-بازاریابی بین المللی,دانشگاه تهران

کارشناسی,1379,مدیریت بازرگانی,دانشگاه علامه طباطبایی

سوابق کاری و فعالیت های اجرایی تدوین و بازنگری برنامه های درسی دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی-(از 1396)

عضو کمیته مدیریت بازرگانی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی-(از 1396)

دبیر علمی رویداد روز فناوری-(1396-1396)

قائم مقام مدیر در پروژه “چگونگی ایفای نقش موثر چرخه علم و فناوری در اقتصاد دانش بنیان”-(از 1395)

مسئول طراحی خدمات پشتیبانی پارک علم و فناوری تجاری ICT و نظام مناسب اجرایی آن-(از 1395)

عضو کارگروه ارزیابی و پذیرش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران-(1395-1397)

مشاور و سرپرست امور اجرایی و پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران-(1395-1398)

مدیر گروه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران-(1395-1396)

مدیر گروه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران-(1392-1394)

استاد راهنمای دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران-(از 1389)

نماینده پژوهشی گروه مدیریت بازرگانی در شورای پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران-(از 1388)

 

دوره های ارائه شده توسط این مدرس