یکی از فعالیت هاي عمده در زمینه تجاري سازي محصولات و خدمات، انجام فعالیتهایی می باشد که به توسعه فرایندهاي کسب و کار شرکت ها و افراد کارآفرین و ایده پرداز کمک نماید. استفاده از مشاوره هاي تخصصی، برگزاري آموزشهاي کاربردي و نیز همکاري با مراکز و افراد با تجربه در این زمینه ها می تواند به شناسایی مسائل و عارضه هاي سازمانی کمک نموده و راهکارهاي اثر بخش در راستاي بهبود آنها ارائه دهد.کلینیک فوق تخصصی کسب وکار، مشاوره و آموزش وارائه خدمات موردنیاز کسب وکارها با بهره گیري از متخصصین و اساتید برجسته و با تجربه دانشگاه در عرصه کسب و کار، به منظور ارائه خدمات مشاوره اي و آموزشی و با هدف کمک و افزایش توانمندیهاي فردي، سازمانی و همچنین توسعه محصولات و خدمات شرکتها و کارآفرینان در این زمینه فعالیت خود را آغاز نموده است

کلینیک کسب و کار برترین ارائه کننده راه کار برای سلامت کسب و کارها

کلینیک کسب و کار به عنوان یک نهاد حرفه ای، با بهره گیری از تیم متخصص، در قالب یک سازمان دارای صلاحیت، با مدیریتی توانمند فعالیت می کند تا راه کارهایی ارزشمند برای مسایل کسب و کار را با کیفیت و قیمتی مناسب خواست ذینفعان و به شکلی متعالی تر از رقبا ارائه نماید. با راه کارهای کلینیک کسب و کار، هم مشکلات پیش روی کسب و کارها حل می شوند، هم نقشه راه توسعه و تعالی کسب و کارها ترسیم می شوند.

اهداف اصلی کلینیک کسب و کار برای علاقمندان و فعالان کسب و کار عبارتند از:

  • عارضه یابی و شناسایی مسایل کسب و کارها
  • ارائه راه کار برای حل مسایل کسب و کارها
  • ارائه راه کار برای تامین سلامت کسب و کارها
  • ارائه راه کار برای بهبود عملکرد کسب و کارها
  • ارائه راه کار برای توسعه کسب و کارها
  • شناسایی سوالات و نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری کسب و کارها
  • ارائه پاسخ به سوالات و راه حل برای ارضای نیازهای کسب و کارها

چرا کلینیک کسب و کار؟

ممکن است برای هر کسی این سوال پیش بیاید که چرا در مقایسه با مراکز مشابه دیگر بایستی از کلینک کسب و کار استفاده کنم؟ در پاسخ به این سوال مواردی که کلینیک کسب و کار را نسبت به دیگر مراکز مشابه متمایز می کند به شرح زیر معرفی می کنیم:

  • سرعت و سهولت: روال ارائه خدمات به گونه ای است در کوتاه ترین زمان ممکن و با رعایت استاندارد و کیفیت و قالب مراحلی آسان و روان به مسایل کسب و کارها رسیدگی شده و راه کار ارائه می شود.
  • قیمت: نرخ خدمات متناسب با کار انجام شده و به صورت منصفانه تعیین و دریافت می شود. دریافت خدمات در این کلینیک مستلزم انعقاد قراردادهای عریض و طویل و پرداخت مبلغ زیاد به عنوان پیش پرداخت نیست.
  • ارزشمندی خدمات: با توجه به رویکرد کاربردی و مشتری مداری، خدمات به شکلی اثربخش و ارزشمند برای ذینفعان و مشتریان طراحی و ارائه می شود به طوری که در مجموع منافع بیش از هزینه ها باشد.
  • حذف تشریفات: فرایند پذیرش و ارائه خدمات بدون طی تشریفات پیچیده، زاید، هزینه بر و زمان بر و متناسب با ماهیت خدمات به سهولت و سرعت و با حداقل مستندات انجام می شود.
  • پشتوانه حرفه ای: گروه علمی فرهنگی کسب و کار متشکل از موسسه آموزش عالی ایده پردازان کسب و کار و روزنامه دنیای نوین کسب و کار با شبکه ارتباطی گسترده با متخصصان و نهادهای کسب و کاری، به عنوان پشتوانه حرفه ای محسوب می شود.
  • کادر مدیریتی، تخصصی و اجرایی توانمند: به منظور ارائه خدماتی با کیفیت و ارزشمند، از سرمایه های انسانی مدیریتی، تخصصی و اجرایی شایسته و توانمندی استفاده می شود.

مراحل کاری کلینیک کسب و کار

مراحل اصلی ارائه خدمات در کلینیک کسب و کار شامل پنج مرحله زیر است.

  1. پذیرش: در این مرحله شخص حقیق/حقوقی علاقمند یا فعال کسب و کار به منظور عارضه یابی یا نیازسنجی پذیرش می شوند.
  2. عارضه یابی: در این مرحله وضعیت کسب و کار متقاضی بر مبنای چارچوب علمی مورد عارضه یابی، آسیب شناسی و بررسی قرار می گیرد.
  3. نیازسنجی: در این مرحله نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری کسب و کارهای متقاضی مورد بررسی و شناسایی قرار می گیرد.
  4. ارائه راه کار: در این مرحله برای مسایل، مشکلات و نیازهای توسعه ای کسب و کارها با استفاده از کارشناسان و متخصصین مجرب راه کارهای مناسب در سطح استراتژیک و عملیاتی ارائه می شود.
  5. پیاده سازی: در این مرحله راه کارهای ارائه شده توسط تیم های حرفه ای و با استفاده از نیروهای کسب و کارها به شکل اجرایی پیاده سازی می شوند و متخصصین کلینیک به عنوان مشاوران کسب و کارها را همراهی می کنند.

 

با امید به سلامتی کسب و کار شما،

در کلینیک کسب و کار منتظرتان هستیم.

برخی از مشتریان ما

افتخارات شرکت

سومین کنفرانس مدیریت فروش

چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه

دومین کنفرانس مدیریت فروش

نخستین کنفرانس ملی باشگاه مشتریان

دوره حرفه ای گری بیمه با همکاری موسسه بیمه مالزی

هدیه از شرکت بیمه البرز

ششمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه

تقدیر فعالان برتر بیمه عمر

اولین سمینار مدیریت خلاق-واحد مشتری مدار

امور نمایندگان بیمه آسیا

سومین کنفرانس بهبود فضای کسب و کار صنعت بیمه

پنجمین کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه